Jdi na obsah Jdi na menu
 


12. 7. 2014

Den druhý 15. července

 

Službu dne měli Močopíři. Po budíčku děti provedly ranní hygienu a šli na rozvičku. Ke snidani děti dostaly chléb s marmeládou a měly na výběr i bábovku. Po snídani následoval nástup, hodnocení srubů a příprava na dopolední program. Nejlépe uklizená hrobka byla s číslem 5 (Vendy, Šárka, Hanča a Julča). Nejhůře uklizená hrobka byla s číslem 3 (Standa, Štěpán, Adam, Vašek a Martin M.).

Zrádný limit – Hra, ve které si každý našel svou štafetu (listy, klacky,...). Úkolem dětí bylo během 10 vteřin doběhnout po dráze co nejdále, ale podmínkou bylo, že se musí během těch 10 vteřin vrátit i zpět. Nejlepší výkon podala Julča (Močopíři) a Květa (Krvavý jahody). Dále proběhla hra s názvem Křesadlo, kdy děti musely doběhnout na základnu pro sirku a poté na louce dohonit člověka, který měl křesadlo. Když danou osobu chytily, škrtly sirkou a škrtlé sirky si schovávaly kvůli bodům. Vítězem se stal Honzík Roubal (Mrtví sígři). Poté následovala svačina: banán. Po svačině se šla hrát hra s názvem Padouši. Děti si u dané osoby vyzvedávaly lístečky s nábojem. Náboj si mohly vzít, pouze pokud dorazil na dané místo celý oddíl. Po lese byli rozházeny plakáty s padouchy, které děti musely najít a poté postupně připěvňovat lístky s náboji. Po připevnění náboje se vracely zpět na stanoviště pro další náboj. Padouši byli čtyři a každý chtěl jiný počet nábojů. Oddíl, který připevnil poslední náboj si mohl plakát s padouchem vzít a tím zvítězil. Vítězem se stal oddíl Krvavý jahody.

Oběd – k obědu byla písmenková polévka a zapečené těstoviny s kyselou okurkou. Poté následoval polední klid, který oddíl Modří lovci využili pro výrobu svých deníků. Odpoledne o volném čase ve výrobě svého deníku pokračoval oddíl Močopíři.

Po skončení odpoledního klidu byl nástup a následovala 0. etapa. Jednalo se o zápočtový list detektiva, který musel splnit každý samostatně. Každý musel projít sedmi stanovištmi. Jednalo se o kimovku (zapamatování 20 obrázků během 30 vteřin), překážkovou dráhu (nošení přes vyznačenou trasu s lžičkou v ruce, na které byl pinpongový míček), poznání mapových značek, určování zvířecích stop, třídění odpadu, šifry (spojení hlášek nebo jmen s danou pohádkou) a daktyloskopii (otisky prstů).

Po splnění všech stanovišť a vrácením se do tábora dostaly děti svačinu (rohlík, jogurt).

Po odpolední svačině následovala 1. etapa, která nesla název Realitní výzva. Jednalo se o to, že jednotlivé oddíly musely najít rozstřihané lístečky své barvy a z lístečku složit inzerát. Motivací byly inzeráty různých starobylých domů. Po složení inzerátu začaly děti hledal odpovídající dům, za který lo potřeba zaplatit. Peníze však děti neměly, tak začaly shánět překupníka, který měl u sebe šeky, sám si určoval kolik zlatých a stříbrných peněz za dům bude chtít donést. Po donesení peněz získal oddíl šek, se kterým navštívili realitní kancelář, aby obdržely smlouvu.

Před večeří si děti chtěli zahrát vybíjenou a jejich přání bylo vyslyšeno.

Večeře: Zelňačka, nudle s tvarohem/mákem.

Po večeři dostaly jednotlivé oddíly papíry s 15 slovy, ze kterých měli vytvořit upíří příběh. Po splnění se rozdělal ohýnek a jednotlivé oddíly začali přednášet své příběhy, přítomna byla i porota, která jednotlivé oddíly hodnotila. Vítězem se stal oddíl Krvavý jahody, 2. místo Močopýři, 3. místo Modří lovci a 4. místo Mrtví sígři. Po upířích příbězích následovalo rozdělení nočních hlídek, večerní hygiena a poté zasloužený odpočinek.

Foto z druhého dne najdete na FB v albu- LDT Po stopách upírů I.

 sepsala Pája Rašková

p7150041.jpg

Upíří příběhy 

Korbova příhoda

Byl jednou jeden Korba, který se nudil, tak se rozhodl, že půjde do zoo. Chtěl se vykoupat s hrochama, ale bohužel zapomněl ručník. Jelikož nechtěl platit vstupné, vydal se kouzelnou ponorkou kanální cestou, kde objevil krásnou růžovou nadýchanou žvýkačku, kterou si s chutí dal. Když doputoval do zoo, byl odhalen tamnější policií. Utíkal do posledního dechu, a tím vyčerpal všechnu svou energii. Jak si tak šel večer po ulici z ničeho nic na něj spadla vzducholoď. Hlava se mu zdeformovala do tvaru gigantického česneku, Po chvíli ze vzducholodě vylezl hrozivý upír Bezzubka, který udělal puff a Korbu odnesl na svůj hrad, kde byla vězněna víla Amálka, které chtěl Bezzubka vysát krev. Korba popadl kůl a netrefil. Poté popadl první věc, kterou nahmatal. Byl to zavírací počítač – notebook a udělal puum a odklidil ho zpět do rakve. A vílou Amálkou žili šťastně až do probuzení. Korba se totiž probudil v kanálu z dlouhé halucinace. Jediné co mu zůstalo byla jeho hlava ve tvaru gigantického česneku, která ho převracela na stranu a slintal si na triko. Z toho plyne ponaučení: když se rozhodnete jít na procházku kanálama, prosím vás nejezte ty žvýkačky.

Krvavý jahody

 

Upírský masakr

Žil byl kdysi jeden upír, jehož jméno bylo po Stonetownu známé jako Korba. Měl za ženu krásnou a fabulózní herečku Aniku. Ta byla taktéž upírka. S dcerou vílou Amálkou bydleli na obrovském tajemném hradě, kde spávali ve svých rakvích a krmili se čerstvou lidskou krví. Už od počátků jejich upíří existence se obávali štiplavého česneku a proto vždy u sebe nosili žvýkačku ORBIT. Jejich jedinou slabinou byl dřevěný kůl, jenž mohl skoncovat jejich životy. Jednoho deštivého dne se vydali vzducholodí na Mars do jejich oblíbené zoologické zahrady, kde již dávno upíři objevili vodu. Jeli svou ponorkou na pronajatý ostrov v krvavém údolí, aby si užili rodinnou dovolenou. Rodiče si užívali romantickou večeři na jatkách, neboť jejich závislácká dcera hrála svou oblíbenou drastickou hru Flappy bird. Protože jí její nevýhra ve hře příliš rozčílila a začala zuřivě cloumat obrazovkou, načež se na ní počítač převrhl. Nebohou Amálku našli její rodiče rozmačkanou v kaluži krve. Korba s Ájou jako každý upírský starostliví rodiče vytřeli ručníkem Amálčinu krev, ze které později uvařili přímo výtečný čaj a tiše oplakávali zničení jejich počítače a ručníku.

Močopíři

Blízká budoucnost Korby na Marsu

Byl jednou jeden upír Žvejka, který byl závislý na počítači. Rád googloval až vygoogloval zoologickou zahradu pro upírčata. Jejich celodenní program zahrnoval: Spaní v nejplesnivějších rakvích, čištění zubů těmi nejostřejšími kůly a hlavně večerní párty s nejkvalitnější krví. Dlouho se Žvejka nerozhodoval a nasedl na svůj nejkvalitnější lítající ručník. Cestou ho srazila vzducholoď, kterou řídil ten nejlínější pilot Korba. Sletěli do česnekového pole. Po sržce se Korba proměnil ve vílu Amálku. Korba neunesl takové ponížení a ponorkou se ostřelbitě teleportoval na Mars.

Modří lovci

 

Upír a jeho zuby

Kdysi dávno měla víla Amálka zoologickou zahradu s exotickými zvířaty a nedaleko odtud, přes moře byl starý opuštěný hrad, a v tom hradu žil upír, který přišel o zuby. Jednou se upír vydal do zoo, aby si prohlédl zdejší zvířata. Zajímala ho ty zvířata se špičatými zuby, jako má jen vlká zdejší Korba. Upír totiž potřeboval nové zuby. Nemohl nasát krev a proto žvýkal jenom žvákačky. Chtěl korbu ukrást a vzít si její zuby. Když už korbu vyndaval z klece, uviděla to ochranka zoologické zahrady a vrazila do upíra česnekový kůl, ale netrefila jeho srdce a tudíž upír přežil. Zraněn se doplazil do své ponorky, jenž měla tvar rakve a řídil ji přes počítač a vypravil se mořem do hradu. Když se uzdravil a prováděl každodenní hygienu, vzpomněl, že nemá žádný ručník, a tak se vydal do obchodu Mars v nedalekém městě. Doletěl tam svou vzducholodí. Když se tak procházel uviděl v regálu plastové upíří zuby, tak si je koupil a byl velice šťasten, že zase mohl svým obětem sát krev.

Mrtví sígři